Hard mode sarcophagus give slow spawns not working properly

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Hard mode sarcophagus give slow spawns not working properly

Postby knh » Sun Apr 23, 2017 12:51 pm

If player are 4 squares away from the enemy summoned, a process to stop one turn will be entered but if it is within 3 squares the process will not enter and the enemy will immediately begin to act.
Also, the enemies summoned out of sight have become behaving to apply this effect after entering into sight.
And for skeleton mage, harpy, goblin bomber, Lightning mage these processes are not applied themselves and are starting from the attack turn fastest.

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プレイヤーが召喚された敵から4マス以上先にいると1ターン停止する処理が入るが3マス以内だとその処理が入らず敵がすぐに行動を開始する。
また視界外で召喚された敵は視界内に入ってからこの効果が適用されるという挙動になってしまっている。
そしてスケルトンメイジ、ハーピー、ゴブリンボンバー、エレキメイジにはこれ等の処理自体適用されておらず最速で攻撃ターンから始まっている。
knh
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